מה חשוב לדעת על שירותי ניהול ואחזקת מבנים?

חברת ניהול ואחזקת מבנים

יש המון מוסדות, ועדי בתים משותפים ועסקים המשלמים על שירות ניהול ואחזקת מבנים.
כל זאת, על מנת לשמור על המבנה נקי וגם מתוחזק. בכתבה הבאה, נדבר על התפקידים של חברת ניהול ואחזקה, האם מומלץ לקחת את שירותיה ואיך מתנהלת העבודה מולה.

הכתבה בשיתוף עם https://1shine.co.il/

כמה מילים על תפקידיה של חברת ניהול ואחזקה

החברה אחראית על ביצוע של כל מיני פעולות תחזוקה וזאת על מנת שיהיה אפשר לצמצם עד כמה שניתן את הנזקים למבנה. למעשה, החברה עוזרת בניהול משימות שסביר להניח שהיו נדחות או נזנחות וכך שומרת על תפקוד המבנה בצורה הטובה ביותר. כלומר, מבוצעים תיקונים וחידושים, במקום שיבוצעו שיפוצים גדולים שגם יעלו לא מעט כסף. החברה דואגת לא רק לבצע את הטיפולים הנדרשים בכל הקשור לתחזוקה, אלא היא גם מבצעת מעין בקרה עליהם. הדבר גורם לכך שהמבנה יהיה מבנה שנעים להיות בו וגם מבנה שנראה מצוין.

כמה מילים על האם מומלץ לקחת את שירותיה של חברת ניהול ואחזקה

בהרבה בניינים, וועד הבית מתקשה לגבות את מיסי הבית ממי שמתגורר בבניין וזאת משום שיש המון אנשים שמתגוררים בשכירות. על כן, כאשר לוקחים את שירותיה של חברת ניהול ואחזקה, היא זאת שאחראית על גביית הכספים. כמו כן, אפשר להיות שקטים שהמבנה מנוהל ומתוחזק כמו שצריך. לכן, אם אתם שואלים אותנו, שווה בהחלט להשתמש בשירותיה של חברה חיצונית.
שימו לב, פועלות המון חברות המציעות את השירות בארץ. אל תסגרו עם החברה הראשונה שדיברתם איתה והתרשמתם ממנה. עשו סקר שוק ומצאו מספר חברות המספקות את השירות. בררו מהם המחירים המבוקשים ובחרו בחברה המתאימה.

כמה מילים על התנהלות העבודה עם חברת ניהול ואחזקה

יש לא מעט אנשים שמהססים לפנות לחברת ניהול ואחזקה וזאת משום שאין להם היכרות עם האנשים שיהיה אמונים על ביצוע העבודה. תנו לנו לומר לכם שבארץ, יש המון חברות המספקות את השירות ומעסיקות צוות מקצועי של עובדים בכל התחומים הנדרשים כמו, זיפות, סיוד, ניקיון, חשמלאות, אינסטלציה, גינון ועוד. מבחינת ההתנהלות, ברגע שיש בעיה, הצוות של החברה ידאג להיות איתכם בקשר, לטפל בבעיה וכמובן גם ידאג לדווח לכם שהבעיה טופלה בהצלחה. רק שימו לב שאתם מתקשרים עם חברה שיש עליה המון המלצות ושיש לה דירוג גבוה וכמובן המון ניסיון בתחום.

מה כדאי לבדוק מול חברת ניהול ואחזקת מבנים?

להלן הנושאים שכדאי לבדוק מולה בטרם חתימה על הסכם שירותים:

-בדקו מה כולל הניקיון.

-בדקו מה כוללים שירותי הגינון.

-בדקו מי אמור לבדוק את תקינות המערכות שיש במבנה. לדוגמה, מערכת המים, מערכת הגז, מערכת החשמל וכו'.

-בדקו האם החברה מציעה זמינות של 24/7.

-בדקו מתי נשלחים דוחות ודיווחים על מה שנעשה במבנה.

חשוב מאוד שתתאמו ציפיות מול החברה ואם ניתן, גם בקשו תקופת ניסיון. כך תוכלו לראות האם אתם שבעי רצון מהשירות שאתם מקבלים מהחברה והאם תרצו להמשיך לשלם על שירותיה או לא.