כיצד למצוא את קבלני השיפוצים הטובים ביותר?

כיצד למצוא את קבלני השיפוצים הטובים ביותר

בכתבה הבאה, נסביר איך אפשר לבחור בהצלחה קבלן לצורך שיפוץ הבית או העסק.
מוכנים? אנחנו  מתחילים!

כמה מילים על רישוי ורישום

כיום, יש המון קבלני שיפוצים שפועלים ברחבי הארץ. יש כאלה שרשומים אצל רשם הקבלנים ויש כאלה שלא. במידה ואתם בוחרים קבלן שיפוצים, וודאו שהוא אכן רשום כחוק.

המלצות

אם יש לכם קרובי משפחה, מכרים וחברים לעבודה שכולם ממליצים על קבלן שיפוצים מסוים, אין ספק שתוכלו בהחלט להסתמך על חוות הדעת שלהם. אם אין לכם המלצות, תמיד תוכלו להיעזר באתרי אינטרנט ולקרוא המלצות על קבלני שיפוצים. כמו כן, אפשר גם למצוא המלצות בכרטיס העסק של הקבלן המופיע בגוגל. נסו גם להיעזר ברשתות החברתיות. יש קבוצות שעוסקות בהמלצות על בעלי מקצוע. בקבוצות הללו, תוכלו לקבל שמות של קבלני שיפוצים מומלצים.

כמה מילים על תחומי ההתמחות של הקבלן

שימו לב שלקבלני שיפוץ, יש התמחויות שונות. לדוגמה, אינסטלציה, קבלני שלד, קבלני חשמל, קבלני צבע וטיח, קבלני הריסה ועוד. אם השיפוץ שלכם כולל החלפה של הצנרת הביתית, אז נמליץ לכם להיעזר בקבלן שיפוצים שהתמחותו הראשית היא בעבודות אינסטלציה.

בקשו לראות עבודות קודמות

אין טוב ממראה עיניים. חשוב מאוד שלא תתביישו ותבקשו מהקבלן להראות לכם עבודות שביצע אצל לקוחות קודמים שלו. כך תוכלו לבחון גם את איכות העבודה.

כמה מילים על הביטוח שצריך להיות לקבלן

מומלץ לבדוק עם הקבלן, שיש לו ביטוח שיכסה לא רק אותו אלא גם את העובדים שלו, אתכם, את הרכוש שלכם וגם תביעות מצד שלישי.

כמה מילים על המחיר

כעת, לאחר שיש לכם כמה קבלנים מומלצים, אפשר לעשות השוואה בין מחירי השיפוץ. נזכיר לכם לא להתפתות לסגור עם הקבלן שהציע את המחיר הנמוך או היקר ביותר. שימו לב שאתם בוחרים בקבלן מומלץ שנתן גם מחיר הגיוני וממוצע לפרויקט השיפוץ.

מחירון שיפוצים

המחירון שנביא לפניכם, כולל את טווח המחירים המומלץ לעבודות שיפוץ פופולאריות:

-פירוק וריצוף – 90 עד 110 שקלים למטר רבוע.

-פירוק קרמיקה – 50-80 שקלים למטר רבוע.

-פירוק קירות גבס – 95 עד 105 שקלים למטר רבוע.

-פירוק כיור – 150 עד 250 שקלים.

-פירוק חדר אמבטיה שלם – 2000 עד 3000 שקלים.

-הדבקת אריחי על ריצוף קיים – 140 עד 160 שקלים.

-חידוש רובה – 50 עד 70 שקלים למטר.

-בניית קיר בלוקים – 450 עד 550 שקלים למטר.

לסיכום…

שיפוץ הבית או שיפוץ העסק הוא פרויקט הכולל בתוכו משימות רבות ועלותו יכולה להיות גבוהה. על כן, חשוב מאוד לבחור באיש המקצוע שיספק את השירות הטוב ביותר וכמו כן יספק עבודה איכותית ומקצועית. נמליץ לכם ליישם את כל מה שהוזכר לעיל וכך תוכלו להיות בטוחים שאכן אתם בוחרים באיש המקצוע המתאים ביותר לביצוע הפרויקט.

שיהיה בהצלחה!