עניין של הרגל – מדריך נעליים לגבר

איך לבחור נעליים לגברים

בארון הבגדים גברי שמור מקום של כבוד לנעליים. הנעליים אינן פריט המשתנה מעונה לעונה על פי גחמות וטרנדים חולפים. חשוב לדעת כי שוק נעלי הגברים בשמרנות יחסית ומספר מוגבר של סגנונות ותיקים נותרו רלוונטיים לאורך השנים. כדי להתנהל בצורה נכונה, חשוב מאוד לדעת כיצד מתאימים בין הנעל, האירוע והעונה וכמובן חשוב להוסיף את הסגנון האישי של כל גבר. אם אתם תוהים איזה סוגי נעליים לגברים קיימות כיום על מנת לקבל את ההחלטה הטובה ביותר לגבי רכישת נעליים, חשוב שתקראו את המאמר הבא.

סוגי נעליים לגברים

כאשר מדובר על נעליים לגברים ניתן למצוא סוגים שונים:

ראשית כל, סנדלי עור. סנדלי העור מהוות את הבחירה הטובה ביותר בקיץ הישראלי. הן באות טוב עם מכנסיים קצרים וחולצת פשתן מכופתרת או גינס כהה וצר אשר מגולגל בקצה.

סוגי נעליים נוספות שאין ספק שכדאי שיהיו לכל גבר במלתחה שלו הן נעלי ספורט. מדובר על נעליים שיש לבחור בהתאם לסוג הפעילות הספורטיבית שבה הגבר עוסק, כך חשוב מאוד לדעת שיש הבדל בין נעליים המתאימות לאימוני כוח לבין נעליים המתאימות לריצה. מעבר לכך, ישנן נעלי ספורט בעלות מראה מעוצב המתאימות בעיקר לצורך התאמה ללוקים ספורטיביים שונים או ללוקים ספורט אלגנט.

עוד סוג של נעליים הם נעלי אוקספורד. מדובר על נעליים אלגנטיות כאשר גוף הנעל עשוי בדרך כלל מחתיכה של עור אחת וקצה הנעל מחתיכה נוספת. ישנם סוגים שונים של נעלי אוקספורד כאשר הם שונים ביניהם בהתאם לסוגי העיטורים שבהם.

סוג נוסף של נעליים לגבריים הוא המגפיים הצבאיות. מגפי הצבא הנצחיים זוכים למגוון רחב של גרסאות ופרשנויות אופנתיות. מדובר על מגפים גסים בעלי שריכה גבוה.

סוג נוסף של נעליים הם נעליים ללא שרוכים אשר הופיעו לראשונה בתחילת המאה ה20 בנורבגיה ומאז הן נפוצו מאוד ברחבי העולם המערבי וזכו לעדנה מיוחדת בארה"ב.

עוד סוג של נעליים הוא נעלי סירה. מדובר על נעלי בד או עור שיש להם מפתח שרוכים עמוק וסוליות גומי. במקור הנעליים הללו ננעלו כצפוי בשיט. סוליית הגומי שלהן עמידה במיוחד למים ואיננה מחליקה על משטח הסירה הרטוב. כחלק מהעניין המחודש בקלאסיקות אופנה אמריקניות נעלי הסירה חזרו לבלוט בקיץ בקטלוגים שונים ובתצוגות אופנה.

כיצד תבחרו את הנעליים המתאימות?

אין ספק כי ניתן למצוא כיום מגוון רחב של נעליים לגברים ועל כן, חשוב ביותר שכל גבר יבחר את חנות הנעליים הטובה ביותר על מנת למצוא את הנעליים שיתאימו לכל הצרכים שלו לרבות היבט התקציב, היבט המידה של הנעל, סגנון הנעל ועוד. כמו כן, אם אתם זקוקים לנעליים מיוחדות כגון: נעליים לסוכרתיים, אשר ידוע כי חשוב מאוד שתהיה להם גזרה המתאימה לכף רגל סוכרתית וכן שהן יהיו מעוצבות בצורה הטובה ביותר ועשויות מחומרי גלם מתאימים ואיכותיים ועל כן במקרה הזה חשוב מאוד לבחור בחנות אשר ידוע כי בה ניתן למצוא קולקציית נעליים מיוחדות התואמות גם לסוכרתיים ולכל צורך אחר.