טיפים לשיווק דיגיטלי שכדאי ליישם

טיפים לשיווק דיגיטלי

על מנת לעשות שיווק דיגיטלי, יש לעשות כמה מהלכים בסיסיים. אגב, את המהלכים הללו כל חברה יכולה לעשות בעצמה. בכתבה הבאה, תמצאו טיפים ליישום אותם מהלכים. הטיפים יעזרו לכם להגדיל את החשיפה בצורה משמעותית ובכלל להגדיל את כמות הלידים שיגיעו אליכם.

הכתבה בשיתוף עם חברת פולפאוור המספקת שירותי שיווק דיגיטלי, מיתוג, קידום אתרים ובניית אתרים.

טיפ מס' 1 – עדכון התוכן

במידה ותקפידו לכתוב תוכן רלוונטי ולפרסם אותו באתר החברה שלכם, הרי שתוכלו להישאר רלוונטיים לתחום שלכם. למעשה, התוכן הזה יבטיח שקהל העוקבים שלכם יקרא מידע חדש על המוצרים שלכם ובכלל על הפעילות שלכם בתחום. תהיו בטוחים שתוכן מעודכן ייצור חוויה מוצלחת וטובה ביותר לגולשים באתר שלכם. כמו כן, גם מנועי החיפוש הסורקים את האתר, יבינו את המומחיות שלכם בתחום ובעקבות כך הדירוג שלכם רק יעלה.

טיפ מס' 2 – חווית משתמש

עליכם לוודא שהאתר שלכם קל לניווט, נוח לניווט וגם מהיר. כך לגולשים באתר, תהיה חוויה הרבה יותר טובה. עליכם לזכור שחווית משתמש מצוינת, היא אחד מבין הגורמים המשמעותיים והחשובים, שיכולים להשפיע על דירוג האתר במנוע החיפוש.

טיפ מס' 3 – עשו קידום אתרים מקומי

עליכם למקד את מילות המפתח לאזור שלכם. מה הכוונה? במידה ויש לכם אתר בתחום הביטוח בבאר שבע, עליכם למקד את החיפוש למילות מפתח כמו, ביטוח בריאות בבאר שבע, ביטוח שיניים בבאר שבע וכו'. זכרו שמנוע החיפוש גוגל ידרג אתכם גבוה יותר במידה ותהיה התאמה בין הלוקיישן שלכם לבין השירות שאתם מציעים.

טיפ מס' 4 – בנו פרופיל עסקי בגוגל

במידה ויש לכם עסק עם כתובת פיזית, הרשמו ל"גוגל לעסק שלי". השירות ניתן בחינם ואין ספק שהוא יכול לסייע לכם בבניית נוכחות דיגיטלית ברשת. בכרטיס העסקי שלכם בגוגל, תוכלו להכניס מידע רלוונטי לגבי החברה שלכם, השירותים שאתם מספקים, טלפון וכמו כן תוכלו גם לשים קישורים לדף הבית שלכם ולדף העסקי שלכם ברשתות החברתיות.

טיפ מס' 5 – עשו קידום אורגני וקידום ממומן יחד

על מנת שתוכלו להצליח בכל הקשור לפרסום במנוע החיפוש גוגל, מומלץ מאוד שתשלבו קידום אורגני וגם קידום ממומן במערכת הפרסום של גוגל אדס. קחו בחשבון שכך האתר שלכם יופיע גם בתוצאות האורגניות וגם בתוצאות החיפוש בתשלום. זה יאפשר לכם לשלוט בשטח גדול יותר בתוצאות החיפוש.

טיפ מס' 6 – נתחו את הביצועים של השיווק הדיגיטלי

כאשר תעשו ניתוח מקצועי, הרי שתוכלו למקד בצורה מעמיקה עוד יותר את תכנית העבודה שלכם ובכלל תוכלו לדעת כיצד לחלק טוב יותר את התקציב. לשם כך, אפשר להשתמש בגוגל אנליטיקס.

טיפ מס' 7 – בנו נוכחות דיגיטלית משמעותית וחזקה

על מנת לעשות זאת, יש לבנות נכסים דיגיטליים בפלטפורמות כמו, יוטיוב, לינקדאין, אינסטגרם ופייסבוק. אין ספק שלכל פלטפורמה יש את הקהלים שלה ועל כן, ככל שיהיו לכם יותר נכסים דיגיטליים, כך גם תוכלו להגיע לכל מיני סוגים של קהלים שיכולים להביע עניין במוצרים והשירותים שלכם.

כמה מילים לסיכום…

במידה ותבחרו ליישם בצורה הנכונה את הטיפים שהוזכרו לעיל, תוכלו להגדיל את התנועה לאתר ויותר מזה, תוכלו גם להגביר את המודעות למותג. במידה ואתם זקוקים לעזרה בכל הקשור לשיווק דיגיטלי, תמיד תוכלו לפנות לחברות המתמחות באסטרטגיות מיתוג ושיווק דיגיטלי.