טיפים לזוגיות ואהבה

טיפים לזוגיות ואהבה

איך תוכלו להפוך זוגיות במשבר לזוגיות שתהיה אידיאלית וגם בריאה?
המשיכו בקריאת הכתבה וגלו בעצמכם.

הכתבה בשיתוף עם חנות סקס פתח תקווה.

כמה מילים על אהבה עצמית וקבלה עצמית

זכרו את המשפט הבא: עליכם לאהוב את עצמכם, על מנת שתקבלו לקבל את האהבה של בן או בת הזוג. במידה ואתם מרגישים שהזוגיות שלכם קצת מקרטעת, נסו להתבונן פנימה ובצעו בדק בית עם עצמכם. עשו את כל הפעולות הללו, בטרם אתם מאשימים את הצד השני.

כמה מילים על ללמוד איך לריב

כאשר אתם משוחחים על מה שמפריע לכם, עליכם להימנע מהכללות ועליכם כן לציין את ההתנהגות של בן או בת הזוג, שממנה אתם נפגעים. עליכם גם לשתף את הצד השני איך אותה התנהגות גורמת לכם להרגיש. שימו לב שאתם לא צועקים כאשר אתם מתווכחים. אתם יכולים לדבר על הדברים שמפריעים ולשלב גם הומור וחיבה.

כמה מילים על זמן איכות

מדובר על זמן שהוא רק שלכם. זהו הזמן שתוכלו לשתף אחד את השני בכל מיני דברים, לשאול שאלות, להתעדכן ועוד. בזמן הזה, מומלץ שתגעו כמה שיותר אחד בשני. שימו לב שאתם יושבים קרוב, שאתם מלטפים, אומרים מילות חיבה וכו'. מומלץ גם שפעם בחודש, תפנו זמן עבור פינוק זוגי. לדוגמה, יציאה לסרט, יציאה למסעדה, טיול בפארק, עיסוי זוגי ועוד.

כמה מילים על חוק הנתינה

תסכימו איתנו שכולנו מעוניינים להרגיש שאוהבים אותנו ויותר מזה, שמקבלים אותנו כמו שאנחנו וללא תנאים. על כן, חשוב שנשיים את אותם הדברים גם על הצד השני. לדוגמה, אם אתם רוצים חיבוק, חיזוק, פרגון, חיוך ובכלל כל דבר אחר שיעשה לכם רק טוב, תנו אותו בעצמכם גם לצד השני.

כמה מילים על הטוב שיש בקשר הזוגי

עליכם לבחור להתמקד כל הזמן בכל הטוב שיש לכם בקשר. לדוגמה, בתכונות של בן או בת הזוג, בדברים שעושים עבורכם ועוד. תמיד תבטאו את המחשבות שלם, תפרגנו ותחמיאו.

כמה מילים על לקיחת אחריות והתנצלות

אם פגעתם בבן או בת הזוג, תתנצלו. לאחר מכן, הסבירו את הכוונות שלכם. אם תפעלו כך, אתם תראו שיהיה הרבה יותר קל לבן או בת הוג לסלוח לכם. זכרו את המשפט – עדיף להיות חכמים מאשר צודקים. כאשר תבחרו לוותר על האגו בזוגיות שלכם, אתם תהנו מאהבה שתהיה יציבה וגם ארוכה.

כמה מילים על תקשורת פתוחה

בן או בת הזוג שלכם לא קוראים את המחשבות שלכם. גם אם אתם מכירים כבר שנים רבות, עליכם לבטא כל הזמן את הרצונות שלכם ויותר מזה, עליכם לשמור על תקשורת כנה וגם פתוחה כמה שיותר.

כמה מילים על סקס

הסקס הוא הדבק של הזוגיות. הוא מייצר אינטימיות גופנית ויוצר תחושה של ביחד. הוא מאוד מרגיע וגם תורם רבות לחיזוק האהבה. במידה ואתם מרגישים שיש לכם קשיים תפקודיים בתחום הזה, מומלץ מאוד שלא תתעלמו מהם ותטפלו בהם.