איך בוחרים מוצרי פרסום?

מוצרי פרסום ממותגים

כאשר עסקים מתכננים להשתתף בכנסים ותערוכות, הם נוהגים לחלק מתנות ומוצרים שונים. לעיתים, יש קושי לבחור את המוצרים הנכונים וזאת משום שיש מבחר גדול של מוצרים.
בכתבה באה, נציג בפניכם מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור את המוצרים שהכי מתאימים עבורכם.

הכתבה בשיתוף עם חברה מובילה ממנה תוכלו לרכוש מוצרי פרסום ממותגים במחירים אטרקטיביים במיוחד.

כמה מילים על החשיבות של חלוקת מוצרי הפרסום

לפני שנציג את הטיפים שלנו, חשוב לנו לומר כמה מילים על הנוהג של חלוקת המוצרים. למעשה, יש מספר מטרות לחלוקת המוצרים בכנסים ותערוכות. המטרה הראשונה היא לתת מזכרת למשתתפים באירוע. המטרה השנייה היא להגדיל את הסיכויים להפוך את מקבלי המתנות הללו ללקוחות שיבצעו רכישה מהעסק או שימליצו עליו לאחרים. המטרה השלישית היא למשוך את המשתתפים לעבר הדוכן של העסק וכך להפנות את תשומת הלב שלהם למוצרי העסק. המטרה הרביעית היא לפרסם את העסק.

טיפים לבחירת מוצרי פרסום לכנסים ותערוכות

להלן הטיפים שלנו:

-הגדירו תקציב – סביר להניח שאתם מוגבלים למסגרת תקציב מסוימת. יש להגדיר את המסגרת הזאת, עוד לפני שמתחילים בחיפוש של מוצרי הפרסום המתאימים. יש המון מוצרים ויש גם טווח מחירים רחב יחסית. כאשר תהיה לכם מסגרת מוגדרת, הרי שתוכלו לבצע סינון רלוונטי וממוקד יותר לגבי מוצרי הפרסום.

-בחרו מוצרי פרסום שימושיים – על מנת שתצליחו להשיג מטרות כמו העלאת שביעות הרצון ומיתוג העסק בכל מיני מרחבים, יש לבחור מתנות שמי שמקבל אותן, יוכל לעשות בהן שימוש גם ביומיום.

-חשבו על קהל היעד – מומלץ מאוד לחשוב על תחומי קהל היעד שישתתף באירוע. חשבו מה הם ישמחו לקבל. בהתאם לכך, בחרו מתנות שימושיות ורלוונטיות.

-חשבו על אופי העסק שלכם – מוצרי הפרסום שאתם בוחרים, צריכים להתכתב עם אופי העסק שלכם וגם עם התדמית שאתם מעוניינים לשדר. לדוגמה, אם אתם מתכוונים לשדר איכות חיים, איכות סביבה ובריאות, אז נמליץ לכם לחלק מארז סוקולנטים או מארז תה מהודר. אם אתם רוצים לשדר מסרים מתקדמים טכנולוגיים, אז נמליץ לכם לבחור במתנות כמו רמקול בלוטוס, משטח טעינה אלחוטי וכו'. במידה ואתם רוצים לשדר יוקרה, אז נמליץ לכם לבחור מתנות כמו, מארז וויסקי מהודר, מארז יינות וכו'.

-התאימו את מוצרי הפרסום למועדים בהם מתקיימים הכנסים – לדוגמה, אם אתם מתכוונים לחלק מתנות באירוע שיתקיים בחורף, אז בחרו מתנות כמו כוסות תרמיות, צעיפים וכו'. מנגד, אם האירוע עשוי להתקיים בקיץ, אז בחרו מתנות כמו, מגבת חוף למשל.

-רכשו מוצרי פרסום מהמקומות הנכונים – במידה ותעשו חיפוש ברשת האינטרנט לגבי מוצרי פרסום, אתם בוודאי תמצאו המון אתרים שמציעים אותם. אין ספק שלרכישה באמצעות הרשת, יש המון יתרונות כמו, פשטות בתהליך ההזמנה, מחירים אטרקטיביים, חיסכון בזמן ועוד. בדקו שיש על החנות המלצות ושיש לה דירוג גבוה.